25 Ocak 2012 Çarşamba

MAC Lightful ile Parlak Bir Gelecek


MAC'in yeni bakım serisi Lightful: Parlak-Deniz ile tanışın! Dünyadaki okyanuslardan elde edilen deniz yosunlarına sahip eşsiz formulü sayesinde, cilt günden güne gözle görülür biçimde doğal bir parlaklık kazanıyor. Cildi besliyor, cilt giderek ışığı daha eşit şekilde yansıtan pigmentler sayesinde doğal bir ışıltı kazanıyor, yüksek melanin ve serbest radikallere karşı cildi güçlendiriyor. Yani parlak bir gelecek için Lightful temizleyiciyi, yumuşatıcı losyonu, serumu ve nemlendirici kremi mutlaka denemelisiniz.




 

2 yorum:

  1. Mac'in makyaj üünleri cok seviyorum ama kremleri konusunu bilemedim..Sen denediin mi önerirmisn?

    Sevgiler Nino
    http://ninostudio.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Ben MAC Fast Response göz kremini kullanıyorum, birkaç dakika içerisinde şişlik görünümünü azaltmak gibi mucizevi bir etkisi var, lightful serisini henüz denemedim ama takip ettiğim yabancı kaynaklardan öğrendiğim ve yer verdiğim kadarıyla gerçekten etkili :) önce MAC Fast Response göz kremini denemeni öneririm ardından sende MAC'in bakım ürünlerini kullanmaya başlayacaksın eminim :) sevgiler

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...