1 Nisan 2013 Pazartesi

Atelier Biagetti'nin Post-Modern Tasarım Koleksiyonu

Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba :) Bu geçen süre içerisinde çok şey oldu ama ben hiçbir şey olmamış gibi kaldığım yerden devam etmeye hazırım. Umarım siz de eskisi gibi beni takip etmeye devam edersiniz.



Atelier Biagetti ilginç bir mobilya koleksiyonu ile karşımıza çıkıyor. Keskin minimal hatlı modern sandalyeler, kanepeler ve sehpa üniteleri, adeta mat ve sıkıcı görünümlerinden kurtarılmak için canlı renklerden oluşan boya tanklarına batırılıp çıkarılmış gibiler :) Bunların yanı sıra gökyüzünü taklit eden tablolar ve el dokuması halılar da koleksiyonun önemli parçaları.



Görür görmez çok etkilendiğim bu tasarımların bende yarattığı izlenim ise şu; bilimkurgudan ilham alan estetik dokunuşların etkisiyle kesinlikle çağdaş ve postmodern bir koleksiyon ortaya çıkmış... İyi seyirler.


 














2 yorum:

  1. Merhaba seni yeni keşfettim takipteyim banada beklerim :)
    http://modadusleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Özel ve genel nedenlerden çok uzun bir ara verdim yazılarıma, yorumuna yeni cevap verebiliyorum kusura bakma.. Seve seve blogunu inceler ve takip ederim :) teşekkürler, sevgiler...

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...