21 Ekim 2011 Cuma

Renk ve Rahatlık Arayanlara: European Fashion


Yakın zamanda Kadıköy tarafındaki Optimum Alışveriş merkezinde keşfettiğim bir ayakkabı mağazasından bahsetmek istiyorum. Uzun boylu ve yapılı olduğum için haliyle de uzun ayaklara sahibim ve yine haliyle ayak numaram (40 veya 41) Türk standartlarının dışında olduğu için özellikle topuklu ve babet ayakkabılarda numara bulma sıkıntısını yaşıyorum :( Fakat bu mağazada hangi ayakkabıyı beğendiysem numarası vardı! Özellikle bu renkli babetlere bayıldım ve hemen sarı renginden bir tane satın aldım, sizce de renkler müthiş değil mi? Rahat ayakkabı seven ve benim gibi numara bulma sıkıntısı yaşayan herkesin mutlaka uğraması gerek, spor ve topuklu ayakkabı çeşitlerini de görmenizi tavsiye ediyorum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...