7 Ekim 2011 Cuma

Steve Jobs'u Kaybettik


Bilgisayar olarak ilk Apple'la tanıştım, Apple'la öğrendim, Apple'la tasarladım ve devam ediyorum...  Hayatımın tam ortasındaki bu 'marka'yı markalıktan çıkartarak hayatımın bir parçası haline getiren, yaşam tarzıma yakıştırdığım ve beni heyecanlandıran herşeyin yaratıcısı, 'farklı düşün' sloganını hayatıma sokan ve tüm bu yaratıcılık sevdasına sebep olan, o hayran olduğum dahi adam Steve Jobs'u kaybettik... Ömrünü bir hayalin peşinden, o hayali gerçekleştirmek ve hak ettiği değeri kazandırmak için çalışarak geçiren bir dehaydı Steve Jobs… Vedalaşmak çok zor, şimdi artık onun o müthiş zekasıyla hayat bulan tasarımlarından hiç vazgeçemeyeceğiz ve onun hatırası olarak hep bizimle kalacaklar. Hoşçakal Steve, seni özleyeceğiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...